2015. már 25.

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Az első...

írta: Oláh Katalin
{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Az első...

VKP kép

VKP-szerda! Újabb epizód következik. Szilvi kérdéseit, melyet a mozgalomban részt vevő bloggereknek sorsolt ki, tekinthetnénk tulajdonképpen Ismerd meg jobban Bernyát!-mozgalomnak is. Bernyának feltettem a megválaszolandó kérdéseket, és ez egy forró csokit ért, valamint a kényesebb témákért egyenként egy-egy sajtos rolót. Találjátok ki, összesen hányat!

... szó, amit kimondtam: Landwirtschaftsausstellung. Akkoriban épp Bonnban állomásozott az apukám. Na jó. Anya. Nem is voltunk Bonnban.

... plüss állatom: Egy koala. Életnagyságú volt, selymesen puha, kedves mackó. Még ma is megvan.

... szerelmem: Egy kengurulány az óvodában. Piros szívecske volt a jele. Nekem pedig vombat, ezért ő rám sem nézett. Szerencsére középső csoportban másik óvodába kerültem, és lecserélték a jelemet labdára. Ezzel sokat javult a csoportbeli helyzetem.

... csók: Egy másik kengurulánnyal az óvodában, az udvaron, egy eukaliptuszfa mögé húzódva. Amikor Európába kerültem, többé nem voltak kenguruk az óvodában. Ínséges idők következtek.

... legjobb barát: Ki más, mint Robi, a béka?!

... házikedvenc: A követségi rezidencián sosem tarthattunk állatokat. Pedig egy kiskacsának örültem volna.

... macskajaj: A ballagás másnapján. Be kellett menni az iskolába lebontani a díszeket. Ez egy rém rossz szokás a Sivatagi úti Általános- és Ugróiskolában. Láttátok volna a padtársamat, Józsit, a mongol futóegeret! Azóta sem ivott szilvapálinkát! (Csak ezért a kérdésért két sajtos rolót fizettem Bernyának.)

... munka: Jegyszedő a cirkuszban. Ha nem kellett volna fellépnem, még ma is ott lennék.

... koncert: Egy Belga koncert. Robi vitt el. Nem igazán értettem, mit esznek a többiek a Zsolti, a béka című számon. De a Boros meg a Ló rider jó volt.

... borotválkozás: Viccelsz?

Ha szeretnél további kérdéseket feltenni Bernyának, itt megteheted!

Szólj hozzá

bennfentes VKP